دلتنگی

خدا نشونه شو از کی بگیرم


دارم دق می کنم بذار بمیرم


آخه هنوز دلش از جنس سنگه


هنوز دلم واسه دلتنگی تنگه


چطور دلش اومد از پا بیافتم


بهش نازک تر از گل هم نگفتم


باور ندارم منو تنها میذاره


دلم واسه ش یه ذره شد اما دیگه نیس


لعنت به تو ای دست سرد روزگار


حالا فقط من موندم و این چشای خیس


هر چی به من بگی واست همون میشم


فقط یه بار دیگه بیا دستمو بگیر


ای دل صبور و بی کس من


اون نمیاد دیگه پیشت بهونه نگیر


حالا من موندم و همین دو تا چش گریون


موندم توی این کوچه ها آس و پاس و حیرون


حالا من موندم تو و شب بی ستاره


منم تو و خاطره ها عشقمون می باره


خدا ازت می خوام یادش نیافتم


چه حرفایی که از عشقم شنفتم


خدا اگه نمی شنوه صدامو


بهش بگو دلیل گریه هامو


اونی که گفته بود عاشق ترینه


حتی خیانتش به دل می شینه






دلیل رفتن



  نه باورم نمیشه که
تو منو از یاد ببری
تولدم شد بی وفا
از تو نیومد خبری
چشمای من خشک شد به در
حالا کی بی وفا تره
بال و پرش دادم ولی
دیگه واسم نمی پره
اینو بدون دستای من
گرمی دستاتو می خواد
تورو به عشقمون قسم
اون روزارم یادت بیاد
حتی دیگه خدامونم
حتی دیگه خدامونم
به داد ما نمی رسه
گریه نکن که دستمون
به دست هم نمی رسه
تورو خدا بهش بگین
صبر منم سر اومده
خدا به من بگو چرا
خوشی به من نیومده
بهش بگین سراغشو
از کس و ناکس میگیرم
بهش بگین اگه نیاد
تو انتظارش میمیرم
آخه چرا نگاه اون
چنگی به دل نمیزنه
میگن یکی تو قلبشه
جونمو آتیش میزنه
فقط خدا ازت می خوام
دست تویه دستاش بذارم
جز آرزویه دیدنیش
هیچ آرزوی ندارم
بازم میگم دوست دارم
کاش عشقمون جون بگیره
برگرد بیا به کلبمون
تا سرو سامون بگیره


نظرات 6 + ارسال نظر
ملیحه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.hamsafar-ghorob.blogfa.com

سلام!وبلاگ جدید مبارکککککککککک
امرتون اجراشد
وبلاگتوعوض کردم
این وبلاگ جدیدتون هم مث قبلی زیباست

عزیزم ممنون که اومدی ولی نمیدونم چرا دیر به دیر میای منم دلم برات تنگ میشه ملیحه جووووووووونم

ندا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.lotusbloem.blogfa.com

سلام وبلاگ جدید مبارررررررررررک:))
احوال شما؟؟
نه بابا قهر واسه چی..درس دارم وقت نمیشه بیام

ندا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ

راستی چرا اونو حذف کردید؟؟
پستتونم قشنگه خسته نباشی دوست عزیز

نگین چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ http://negin526.blogfa.com

سلام دوست عزیز باآدرس جدید لینک شدید
وبلاگت خیلی قشنگ شدهتبریک میگم

ندا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.lotusbloem.blogfa.com

لینکت کردم همون موقع

رامزین پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام من برای اولین بار میام اینجا خیلی قشنگ بود مطالبش عالی بودن

سلام ممنون که اومدی بازم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد