سوختم

خواهم ز خدا خسته و درمانده نمانی
محبوب خداباشی و شرمنده نمانی
 ای دوست الهی که در این عالم هستی
 سرزنده بمانی و سرافکنده نمانی



                                                        




                                                                   


                                                    

چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی!
چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !
چه کودکانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یک کلمه مرا ترک کردی !
 چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!
 چه بیرحمانه! من سوختم



نظرات 1 + ارسال نظر
یگانه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام گلم چطوری؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد