دلتنگم


http://upload.tehran98.com/img1/8x1gjvxsbjb9hvviqe9a.jpg
















تو رفتی بی خبر بی من / هوای خونه شد سنگین


ازاون روزجدای شد / تنم سرد و دلم غمگین


من و دادی به دست باد / گفتی دیگه فراموشی


دلم ازغصه پر پر شد / وقتی دیدم تو خاموشی


تو رفتی خاطرات موندن / من و شبها تا صبح بیدار


قیامت بین ما باشه / تو گفتی آخرین دیدار....

دلم تنگ ودلم تنگ ودلم تنگ

دلت سنگ و دلت سنگ و دلت سنگ


اگرخواهند تو راازمن بگیرند


درآیم من به عالم ازسرجنگ


***********************پری وار


پری آسا،پری سیرت، پری وار


نشستی بر دلم ای مهربان یار


وصالت میدهد تسکین دردم


جدای ازتو ندارد هیچ تیمار


************************امید


به عشقت جان دهم ای آرزویم


تویی فکر و وجود وآبرویم


نمیدانی چه دلتنگم ببینم


رسد روزی که زلفت راببویم؟

***************************************

 

دلم گرفته ازاین لحظه از دلتنگی


و از شروع غزل، انتهای ازدلتنگی


مرور جمله ی زیبای دوستت دارم


رسانده جان به لبم در هوای دلتنگی


دو ساعتی که کنارت گذشت خوش بودم


ولی دوباره منم آشنای دلتنگی


تو باز میروی و با قدم قدم هایت


به گوش میرسد اینجا صدای دلتنگی


و حال این منم و جاده ای سراسر غم


که حک شده به تنش ردپای دلتنگی


اگر چه فکر تو هستم وَباز هم دارم


یک عالمه گله ازماجرای دلتنگی ــ


گرفته راه گلو را شبیه آواری


هزار غصه ی دیگر جدای دلتنگی .











سخته چقد تنها بشی کسی به دادت نرسه


عکسشو آغوش بگیری اشک چشات حلقه بشه

کاشکی میشد یه بار دیگه توو بغلت گریه کنم


پاتو بلند کن نفسم چشمامو فرش پات کنم


ازم بریدی مگه ازم چی دیدی


بغض صدامو چرا تو نشنیدی


دارم میخونم با یه دل شکسته


ببین دل من هنوز به پات نشسته


ازم بریدی من که برات میمردم


آخه کدوم گناهو کردم که پاشو خوردم


چشمامو هر شب به یاد کی ببندم


برام چی مونده به دلخوشیش بخندم


برام نمونده اشکی به پات بریزم


نمونده عمری که من به پات بریزم

 

 

 

 

انقده دوست دارم که وقتی دستاتو میگیرم
فکر اینم که چه جوری جلو اشکامو بگیرم


حتی بد تر از رو زایی که نبودی تو کشیدم
فدای نگاه پاکت که یه روز خوش ندیدم

عکست گوشه ی این اتاق رویای بی تو خط خطی

خیال رفتن ندارن این غصه های لعنتی

عطرت هوا مو می بره به خاطرات کو دکی

ساعت رفتن دل پر به اشکای یواشکی

عکست گوشه ی این اتاق رویای بی تو خط خطی
خیال رفتن ندارن این غصه های لعنتی


عطرت هوا مو می بره به خاطرات کو دکی

ساعت رفتن دل پر به اشکای یواشکی

 

 


 

 

رفاقتو تو حق من امشب تموم کردی رفیق


گرفتی از من دستای عشقمو نامرد نارفیق


دارم میبینم اون روزو


نه اون تو رو بخواد نه تو


نه راه برگشت واسه من نه راه جبران واسه تو


چه حالی داشتم حال اون روزامو داری تو الان


تو دست من بود دستای اون که دستته الان


یه روز به حرفم میرسی


امروزو یادت بمونه


رفتنی میره میدونم محاله یارت بمونه



نارفیق بودی برام آهای رفیق با مرام


زخم کاریتم نذاشته بال پروازی برام


دلتم خنک بشه


پره دستم جای تیغ


ضربه ی آخرتم


به هدف خورده دقیق

 

 

 

 

 

 

 

چی عشقِ تو نگاهتو ، داغون و نابود کرده ؟

آتیشِ عشقمونو کی ، خاکستر و دود کرده ؟


حرفای پر مکر کدوم ، گرگی تو رو مغرور کرد ؟

کی تو رو از دلم ربود ؟ کی تو رو از من دور کرد ؟

کی تو رو از من دور کرد ؟

کی نقطه ضعف منو دید ؟

کی دستتو ازم گرفت ؟

اون همه اشتیاق چی شد ؟

کی از چشمات قسم گرفت ؟

رفتن تو به قلب من

ضربه ی سنگینی کوبوند

مهلت نداد یه لحظه بهم

تموم دنیامو سوزوند























g2ncvu0g19o1upxr4vfc.jpg











qrl4tk7md1qveitwi9j6.jpg









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد