عاشقانه

عکس, تصویر, اس ام اس های جدید عاشقانه

گلی از شاخه هاچیدم برایت / زدم بوسه به یادت بی نهایت
اگر قاتل تو را کشت ای قناری / بگو آخر ، که گیرد خونبهایت !

.

.

.

گر مذهب مردمانِ عاقل داری / یک دوست بسنده کن که یک دل داری

.

.

.

ساقیا! باز خماریم به جامی بنواز / خاطر خسته ما را به سلامی بنواز

گر میسر نشود بگذری از کوچه ما / گاه گاهی دل ما را به پیامی بنواز !

.

.

.

گفتی اندر خواب بینی بعد این روی مرا

ماه من ، در چشم عاشق آب هست وخواب نیست

.

.

.

به یادتان می آورم تا بدانید که

زیباترین منش آدمی محبت اوست

پس محبت کنید، چه به دوست، چه به دشمن

که دوست را بزرگ کند و دشمن را دوست . . .

)

.

.

.

برایت از طلا تختی ، مسیری رو به خوشبختی

برایت عمر نوحی را ، وقار همچو کوهی را

برایت صبر ایوبی ، حیاتی مملو از خوبی

برای شاد بودن را ، فقط آزاد بودن را

آرزو دارم

.

.

.

کوچک باش و عاشق ، که عشق خود میداند آیین بزرگ کردنت را . . .

.

.

.

آخرچه شد که یاردست ازسرم کشید / یکباره برد ز یاد آن وعده و وعید

من که وجود خود کردم به نام او / اما چگونه شد او نام خود ندید

.

.

.

با عزیزان در نیامیزد دل دیوانه ام / در میان آشنایانم ولی بیگانه ام

به سلامت گل لاله دیگه عاشقی محاله / بسته شد کتاب قصه با تو بودن یک خیاله

.

.

.

بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست

دیگران از ساغر و ساقی و ما از جام دوست

.

.

.

اگه فراموشم کنی میرم سراغ سرنوشت / میگم چرا اسم منو فقط تو قلب تو نوشت

اگه فراموشم کنی سلطان قصر غم میشم / مثل یه شمع بی فروغ لحظه به لحظه کم میشم

.

.

.

اگر دارم دلی آرام، فدای دوست میسازم

در این دنیای بی حاصل به لطف دوست مینازم

.

.

.

اگر قلبم از چوب بود

آن را به آتشکده چشمانت میسپردم

.

.

.

آرامتر سکوت کن

صدای بی تفاوتی هایت آزارم میدهد

.

.

.

من امیدم را در یاس یافتم

مهتابم را در شب

عشقم را در سال بد یافتم

و هنگامی که داشتم خاکستر میشدم گُر گرفتم

نظرات 2 + ارسال نظر
nanaz پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ http://ndndnd20.blogfa.com

آسمان بارانیست...

همگی میگذرند...

چتردارن به دست...

تانباردباران"برسروصورتشان...

اما...........

من تنهاورها

زیراین سقف سیاه

مینشینم بی تو...

وبه تو....می اندیشم...

nanaz پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ http://ndndnd20.blogfa.com

وبلاگ زیبای داری با تبادل لینک موافقی خبر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد